hängig

Jag känner hur mycket mitt humör svänger alltså... Tröttheten tar kål på mig men jag kan inte sova. Det är helt sjukt.

Föreläsning idag, med Niklas Johansson. Faktiskt ganska intressant(den första halvtimmen i alla fall...) men han verkade inte vara så väl förberedd. Annars hade han varit med om mycket intressant under sina 8 år arbete. Med fina resultat, en hel del musikvideos bland annat.
Några exempel, Adam Tensta - My cool, Darin (minns inte vilken låt), många videos för Petter och Snook. Han har också gjort en del reklamfilmer för mtv.

Kvällen spenderades hos erika, tillsammans med även Lois och Egor. Mycket trevligt, erika och jag tog också en promenix sen :)



Jag och erika på bild, snodd från Egor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0