lite av min vardag

Tänkte göra ett inlägg om lite produkter jag använder i min vardag, slängde ihop ett litet collage snabbt. Så här innan jag ska sova alldeles strax. Skönhetssömn är viktigt, mycket viktigt.. Annars får man använda en jävla massa produkter. ;)

Mitt shampoo och balsam heter Joico, det är för torrt hår. Förr använde jag för mycket platt/locktänger. 440 kr för både shampoo och balsam. Bilden nere i högra hörnet.

Har också en hårinpackning, inte den bästa dock. Schwarzkopf för kluvna och slitna toppar. Samma anledning där. Bilden uppe i vänstra hörnet.

Dag och natt kräm för ansiktet. Man får jätte slät och len hy, as nice! Märket är av Oriflame. Typ 179kr burken? Bilden högst upp till höger.

Ansiktstvätt, Clearasil. Man känner verkligen skillnad i huden, men jag fick massa pupplor i början. Finns att köpa på apoteket. Bilden i mitten, nere.

Body butter, en absolut favorit. Man får riktigt gosig hud av den, använder jag till hela kroppen förutom ansikte och händer. Där använder jag speciella krämer. Favorit doften är för tillfället Wild Cherrys(vilda körsbär), muma. Bilden längst ner till vänster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0