OnePiece Jump in

Ligger hemma hos erika i soffan, men hon är inte hemma för hon är med Millan(hennes kusins barn) till ridlekis. Jag har legat här och slumrat en stund osv.

Helgen har varit trevlig. Suttit hemma hos erika med henne och hennes pojkvän Nicklas.
Under lördagen var vi nere på stan och kollade när Nicklas spelade bandy & på kvällen var jag och erika ner till elin en sväng.
Att konstant festa är faktiskt ganska omoget, man behöver inte alkohol till allt...

Btw, har vi suttit och kollat OnePiece Jump in. Vi funderar väl på det, men ingen av oss vet. Det är så stora pengar ju. Här är i alla fall den jag gillade bäst!

Ryggen, lite speciell. Enkel, men samtidigt stil ren!
Det står:
Basic rules
ONE LIFE- Live it
ONE LOVE - Love it
ONE PIECE- Live in it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice! :D

2011-05-05 @ 19:51:11
URL: http://forgottenmemories.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har exakt den där, den är BÄST!

2011-05-19 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0