galnare än galnast?

Helgen har varit sjuk, men även så jävla bra! Så jävla nöjd. Blir så himla glad när jag får umgås med människor som kan göra mig på topp! WOOOOOHOOOO!
Ja, igår(lördag) drog vi till linde typ halv 5 var vi hos leo, då ligger alla och sover där. Kvällen i Lindesberg blev i alla fall inte bättre än så :). Åkte hem till Nora med Anton, fest hos Joakim. Mådde dåligt som f*n i början men efter ett tag kom jag igång hårt som fan!

Festade där tills klockan 8 på morgonen då vi slukade det sista vinet och la oss till sängs(fem pers i en 180säng). Vaknade ungefär 1h30min-2h senare och får se ett bomb nedslag, Thimmy har på något jävla höger ställt sig på knä vid fotänden och hela överkroppen och ansiktet rakt ner i sängen. Martin låg av någon anledning på golvet, och Kevin mosade Sara med sina ben, den ända som låg skönt var nog jag som hade typ halva sängen för mig själv!

Blev iaf pizza till frulle, sen har det varit bakis dag med Sara&Linnea.



Två timmars sömn i natt blev det!



vi i ett nötskal, man ser endast martins arm av martin dock!
Vilka jävla idioter vi är!



Frulle på Babylon, as nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0