örebro örebro örebro...

Det var ett nytt våldtäkts försök idag i Örebro.
Ändå sitter serievåldtäktsmannen i häktet och det beslutet kom idag ca klockan 11.00, han har suttit anhållen sedan i måndags kväll. Någon som vill skrämma upp kvinnor i Örebro? Eller bara förvirra polisen?

Jag känner mig himla lat, och jag är så himla nervös för vad som kommer hända i morgon. Hur ser lägenheten ut? Kommer jag få den? Hur stora chanser har jag? Borde jag träffa dom på Norabostäder personligen så dom kan få en uppfattning om mig? Det bara snurrar en massa i huvudet på mig...



Skolgatan 6A, det är adressen för lägenheten.
Ica, Konsum & Nöjesbutiken är markerade.
Bussar går från parken(gröna fläcken) och från Torget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0