dras in i strömen...

Ännu en gång vill man blogga, känns som jag skulle behöva det. En nystart, jag vill börja om på nytt liksom och det är jag på väg med. Livet är ju fullt av
möjligheter eller hur? Men också blir man en i mängden med bloggandet, bra eller dåligt?

Klockan börjar närma sig halv elva och jag sitter vid köksbordet med ett glas vatten, och letar efter en lägenhet. Känns ganska vuxet faktiskt, men det är himla svårt att hitta billiga lägenheter. Till och med i lilla nora, det känns som att alla bor i hus här. Men tydligen inte!
Det börjar bli dags att göra sig i ording för att krypa ner under mitt underbara duntäcke och njuta! Det tycker faktiskt jag låter som en toppen idé, annars längtar jag tillbaka till sommaren så himla mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0