Nu börjar helgen ta slut...

Gillar inte söndagar, det är en dag alla sitter och är deprimerade på pga att det dagen efter är skola och arbete. Men det är väl något man får leva med?

Annars har helgen varit lång! Fredagen var jag med Carro vi gick hem till Daniel(med hatten) och drack lite cider och kollade på film. Det började även åska som f*n på kvällen, så Chrill kom och hämta mig på stan, umgicks med honom och Niclas hela natten sedan.
Lördagen vart det först Örebro och Marieberg med Erika, senare gick jag över till henne och vi hade filmkväll,Nicklas, erikas pojkvän, Lois och Magnus var också där.
Senare umgicks jag med några av g-rabbarna resten av kvällen, åkte bil och lite så :)
Jag i fredags på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0