Stressig dag!

Skola först, jag för sov mig och mamma körde mig så jag kom i tid :) .
Mediekommunikation hela förmiddagen och Matte B hela eftermiddagen.
Lång dag, 9.30 - 15.20.
Köpte lite vindruvor och cola för att sedan springa på möte med advokaten klockan 16.00, tog drygt en timme. och gick sedan typ 1 kilometer, efter att ha ätit lite vindruvor på en parkbänk. Då min mor hämtade mig och vi åkte och köpte mina älskade uggs (shepherd) för 950kr. Och även spray som jag ska spruta på uggsen så att de tål mer vatten och inte drar åt sig smutsen. LOOOOVE!
Blev också ett shampoo och balsam för 440kr, svindyrt men as bra!
Även en promenad med erika idag :)
Mer update i morgon hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0