En vacker augusti natt

Och här sitter jag igen, nu är det inte långt kvar tills jag börjar blogga som vanligt igen(dvs helst varje dag;)). Saknar det faktiskt, väldigt skönt att bara få skriva av sig.
Jobbat hela sommaren, men nu åker jag för sista gången iväg och jobbar i Göteborg! Ska bli riktigt skoj, och jag kan inte säga något annat än att jag kommer sakna det. Har riktigt roligt när jag jobbar, och många helt underbara arbetskamrater. Tråkigt att inte kunna träffa dom på fritiden eftersom alla är bosatta i Göteborgs området, förutom Erika då.
Bild från Uddevalla och fjordfestivalen, på mig, Erika och Simon. Vi tog vars en smirnoff ice och kollade på när Drängarna! Lite suddig bild va, men det gör bara saken mer spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0