Inredning

Inredning har nog alltid varit något som är lite små kul i mina ögon idag har jag suttit och kollat möbler på internet. Tänkte ladda upp lite snygga alternativ. Såna möbler jag skulle vilja ha.
Nu får ni se tre olika soff-alternativ jag var väldigt förtjust i.



En soffa från Mio för 14 900, Dover.



Soffa vid namn Haag från EM Möbler, kostar 9995.
Nackdelen med den här om man jämför med den ovan är soffbenen.
Soffbenen på Dover'n från Mio är mycket snyggare!



Även denna soffa är från EM Möbler, Montana för 13995.
Soffgrupper är ju lite smidigare än hörnsoffor då de är lättare att justera.
Den här soffgruppen är i läder vilket är snyggt & hållbart. Dock mindre fina ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0