Folk som förändras

Sjukt trött på människor som verkligen förändras på grund av vilken pojkvän dom har. "Pojkväns-beroende" tjejer förändras mellan pojkvännerna. Alltså, de förändrar sig för att killen ska vilja ha dom. Det är ett fruktansvärt pinsamt beteende.
Självklart kommer många ändra på sina prioriteter, men detta beror inte på att dom ska ändra sig för att deras pojkvän ska vilja ha dom. Mer att när man är ett par så delar man näst intill på allt, och då gäller det att kompromissa. Men inte att ändra sin personlighet.

Anledningen till att jag skriver detta är för att jag verkligen skäms för min "vän". Det har gått så långt att till och med min mamma påpekar det. Det är patetiskt, tänk på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0