Kvinnor som är sin egen inkomstkälla

Detta är några kvinnor som jag beundrar, själv skulle jag en dag gärna bli en person som kan tjäna pengar på att göra något jag älskar och något som jag är riktigt bra på. Denna talang har jag dock inte hittat hos mig själv än. Men jag insperaras och tänker mycket på vad jag skulle kunna eller kanske skulle vilja göra en vacker dag. Detta är saker som att skriva, kanske författare. Ett Café som satsar på glutenfria bakelser och mackor med mera, då jag själv är glutenallergiker och finner det mycket svårt att gå ut och äta en sallad eller ta en fika. Det är till och med svårt för mig att gå till en pizzeria då de ända alternativen jag har där är kebabtallrik eller pommes. Men efter alla dessa år så äter jag mycket med gluten i, jag har börjat försöka av ta från detta så mycket jag kan men det är som ett beroende. Precis som om jag vore beroende av gluten, och denna känsla vill jag inte att andra allergiker ska få uppleva. Men samtidigt skulle jag vara nöjd som kassör på Ica.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0